Silnik
: wspaniała praca jednostki napędowej pomimo dużego przebiegu.
4,0
Całokształt
ten samochód ma duszę której brakuje innym
Wrażenia
4,0
Silnik
Ciągnie od niskich obrotów ,ma kulturę pracy ciężarówki z 12 cylindrami,codziennie pokonuję duże wzniesienia nawet na 5 biegu.W innych samochodach się nie udaje wjechać pod srtome wzniesienie 12 procent 70km na godzinę na 5 biegu
4,0
Skrzynia biegów
zaczepia się 3 i piątka lekko hałasuje skrzynia przy dużych obrotach wału korbowego.
3,0
Układ jezdny
na ostrych zakrętach mocno się przechyla lecz nie udało mi się go przewrócić
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
kierownica bardzo blisko drzwi Pudzianowski nie mógł by włączać kierunkowskazów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy otwartych nawiewach podnosi spódniczkę pasażerki
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok z tyłu gorzej
2,0
Wyciszenie
trudno rozmawiać powyrzej 120
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nic się nie psuje trzeba dbać o turbo bo wymiana boli,wszystkie defendery którymi jeździłem miały wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem wydechowym.Silnik nigdy nie przekracza 90 stopni nawet przy dużym obciążeniu i temp.30 stopni
4,0
Stosunek jakość/cena
Przed kupnem testowałem przez 2 tygodnie 5 takich samych defenderów,jeden z nich miał uszkodzony tylny most,inny turbo wyło strasznie inny brakowało trochę mocy silnikowi.auto kupiłem za 6000e.Bez problemu przeszło skomplikowany przegląd techniczny który dostałem na 2 lata
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko się może popsuć jak się nie dba,mam problemy z tylnymi drzwiami wyrobiony zamek ,innymi drzwiami też muszę trzaskać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł rozrusznik wymiana 320e
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 122KM 90kW
[l/100km]