Silnik bardzo dynamiczny, kiedy trzeba potrafi zaskoczyć przyspieszeniem. Na wysokich obrotach wydaje wspaniały pomruk. Jest przy tym bardzo oszczędny. Ten silnik jest w sam raz do gabarytów tego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Na dłuższych trasach brakuje szóstego biegu. Wspaniale sprawdzają się sugestie momentu zmiany biegu, pozwala to na zmniejszenie spalania. Funkcja bardzo lubiana przez panie:)
4,0
Układ jezdny
Samochód ma bardzo małe koła, przez co jazda po nierównościach poprzecznych, np. po płytach betonowych na autostradach czeskich była odczuwalna.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu świetna, do tyłu gorzej, ale samochód ma parktronik i magic parking, sam parkuje równolegle. Kobiety to uwielbiają.
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo intuicyjne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dogrzewanie przedniej szyby, i świetna klimatyzacja automatyczna. Bardzo dobrze się spisywała przy upałach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca z przodu jest zadowalająca, z tłu gorzej. Auto na miejskie odcinki w sam raz. Przy dalszych wyprawach podróż z tłu będzie męcząca.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To największy plus tego samochodu. Spalanie po mieście 4,2. Auto wyposażone w system start stop, który na światłach przy wrzuconym biegu jałowym gasi silnik, po wciśnięciu sprzęgła automatycznie odpala. Sprawdza się, też kiedy paniom zgaśnie samochód, po wciśnięciu sprzęgła, silnik sam się odpali. Na trasie z Warszawki do Triestu na odcinku 2650 km przy prędkościach autostradowych, dwóch osobach, dwóch walizkach klimatyzacji, samochód spalił 4,1l
3,0
Stosunek jakość/cena
66tysiecy za wersję platinum, na te gabaryty samochodu to stanowczo za dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Multijet 16v 95KM 70kW
[l/100km]