Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Ypsilon III

Thermano, 13 lat temu
Silnik 1.4 8v 77KM 57kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lancia Ypsilon III 1.4 8v 77KM 57kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,38
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Ciche i bardzo komfortowe .
4,0
Całokształt
Bardzo udane auto dla kogoś , kto chce mieć coś innego niż to co widać na codzień na ulicy . Również dla kogoś ( ale raczej Kobiety ) która chce mieć małe autko do miasta , wyposażone i komfortowe jak auto o klasę wyższe .
Wrażenia
4,0
Silnik
Pojemność robi swoje , choć auto jest nieco mniej dynamiczne niż wskazuje wielkość silnika do nadwozia . Silnik jest za to cichutki , ma niezłą kulturę pracy . Nie szokuje oszczędnością - szczególnie w mieście . Dobrze sobie radzi po założeniu LPG .
4,0
Skrzynia biegów
Typowa Fiatowska konstrukcja , czyli biegi wchodzą bez problemów ale nieco gumowo ( linki ) Skoki też po Fiatowsku dość długie . Przełożenia dobrane prawidłowo .
5,0
Układ jezdny
Tu na 5 - bo auto jak na tak małą konstrukcję i rozstaw osi po prostu płynie . Świetny komfort resorowania i cisza spod kół . Tu widać różnicę między Lancią a Fiatem .
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK , spore przeszklenie ale grube słupki z tyłu nie pozwalają dać 5 .
4,0
Ergonomia
Tutaj szału nie ma . Schowków totalnie brak . Schowek u pasażera z bólem mieści książkę obsługi . Korytka przed kierowcą i pasażerem i tak za płytkie - wszystko leci na zakrętach . Duży plus za przesuwaną tylną kanapę i regulowane oparcia . Dla niektórych minusem może być 4 osobowa rejestracja wersji Moda Milano którą posiadamy . Za to klimat beżowo - żółtej alcantary która jest również na desce - bezcenny .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna dwustrefowa klima i bardzo szybkie ogrzewanie - brak uwag .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dlaczego dobrze ? Bo z przodu jest nadmiar miejsca a z tyłu jak to w małym aucie - szału nie ma . Jak na zewnętrzne gabaryty nie jest jednak źle dzięki wysokiej pozycji foteli przednich , z tyłu miejsca wystarcza jeśli z przodu kieruje kobieta ( a tak jest najczęściej w naszym aucie )
5,0
Wyciszenie
Patrząc na segment auta i inne auta w tej klasie . Jest bardzo dobrze - zarówno silnik jak i zawieszenie i wiatr tłumiony jest lepiej niż w innych autach segmentu .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość duży silnik 8 zaworowy i małe auto . Efekt jest średni . Auto pali przyzwoicie - w cyklu mieszanym 6 l benzyny lub 7 litrów LPG .
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto - jak jest nowe jest za drogie . Z drugiej strony jest rewelacyjnie wyposażone i elegancko wykonane w środku . Duża utrata wartości czyni je kąskiem dla wielbiciela wyjątkowej włoszczyzny .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam je zbyt krótko , ale doświadczenia z wieloma autami włoskimi ( mam też Deltę - miałem Bravo II , Ideę , Pandę i SC ) pokazują , że awaryjność włoskich aut to już mit . Jeśli coś się dzieje to są właśnie drobiazgi .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam je zbyt krótko , ale doświadczenia z wieloma autami włoskimi ( mam też Deltę - miałem Bravo II , Ideę , Pandę i SC ) pokazują , że awaryjność włoskich aut to już mit . Nie doświadczyłem nigdy poważnych problemów .

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 8v 77KM 57kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Lancia Ypsilon III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Lancia Ypsilon III