Niezbyt elastyczny, nie ruszy z 2-ki, ale bardzo cichy i ekonomiczny. Jazda wyłącznie miejska 6/100, wyprzedzanie bez ryku i problemów. Szybko i płynnie pracuje.
5,0
Skrzynia biegów
Masełko.
5,0
Układ jezdny
Od lata ęksploatujemy autko na dziurawych, mało powiedziane, tragicznych drogach. Komfort wyśmienity. Trudno uwierzyć, że nie trzepie i dopiero przesiadka do większego (porównanie: Passat, Corolla) samochodu uświadomiło nam jaki to majstersztyk.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu widać. Lusterka o ciekawym profilu dobrze dobranym do nadwozia. Tył? Za szybą jest już zderzak. A na nim (dla ślepych) czujniki cofania!
5,0
Ergonomia
Opisy w pozostałych okienkach. Tu można wspomnieć o polskojęzycznym Blue and me, który obsługuje schowany w torebce telefon.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klimatyzacja a do tego jeden przycisk włącza podgrzewanie szyb i nawiew na przód (oczywiście na tamte funkcje też są przycisk)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie maciupeństwo wspaniale. Tył jakoś tak rozłożony, że jest gdzie podziać nogi (o dziwo wygodniejszy niż w Primerze, tam sie wpadało w dołki).
Poczucie bycia w kabinie luksusowego jachtu.
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pewnie są lepsi. A trudno pisać o przeglądach przed przeglądem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 8v 77KM 57kW
[l/100km]