Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Ypsilon II

Zbigniew, 11 lat temu
Silnik 1.2 16V 86KM 63kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Lancia Ypsilon II 1.2 16V 86KM 63kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
3,85
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Prowadzi się znakomicie.Sama przyjemność,do tego dobre przyspieszenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : wymiana przełącznika zespolonego(kierunki wycieraczki) ,wymiana stacyjki,amortyzatory
Silnik : sonda lambda,czyszczenie przepustnicy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie falowanie na wolnych obrotach ( zabrudzona przepustnica) byłby idealny.Przy tej masie auta bez problemu zadziwiam nie jednego tzw.,,szpanera,,
4,0
Skrzynia biegów
Ok.
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do jezdni
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za małe lusterka boczne
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko dla kierowcy i pasażera z boku.Bagażnik symboliczny
3,0
Wyciszenie
Może być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie do 100km/godz. trasa 5l./100km/godz. miasto 10. -,,- LPG -,,- -,,- 100KM/GODZ. trasa 7l. -,,- miasto 8l. -,,- Przy tej cenie LPG ,,miodzio,,
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 2lata włożyłem z lpg 4tyś zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trochę dołożyłem,ale kupiłem lancię za 3tyś,więc to naturalne,że musiałem ją doprowadzić do dobrego stanu. Ważne jest też, że jest ocynkowana.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 86KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Lancia Ypsilon II

Liczba wpisów: 5

Lancia Ypsilon II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Lancia Ypsilon II