Inne
: Cisza w samochodzie przy prędkości 140km na godzinę
5,0
Całokształt
wyróżniające się na drodze auto , limuzyna posiadająca wszelkie udogodnienia samochodu klasy premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
moc wyczuwalna pod pedałem gazu, pięknie pracuje
5,0
Skrzynia biegów
działa od 5 lat bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
toczenie to coś co powinien w tym samochodzie sprawdzić każdy
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widoczność na wszystkie strony, systemy wspomagania typu kamera cofania dodatkowo zwiększają komfort
4,0
Ergonomia
wszystkie przyciski dostępne i w zasięgu ręki, no może z wyjątkiem otwierania klapki wlewu paliwa która znajduje się w drzwiach kierowcy, pomysł dla lubiących zagadki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylowane fotele sprawiają że jazda latem w garniturze to prawdziwa przyjemność, nie ma szans na mokrą koszulę i inne tego typu wpadki. Ogrzewanie działa szybko i bez kłopotó∑
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Thema to naprawdę duży samochód, miejsca jest wszędzie aż nadto. Ważna informacja dla golfistów, do bagażnika wchodzą dwie torby golfowe i dwa wózki!
5,0
Wyciszenie
To prawdziwa bomba, wyciszenie w tym samochodzie to po prostu rewelacja, miałem wcześniej 17 samochodów i żadne nawet się nie zbliżył do standardu jaki oferuje Thema
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 8 litrów ( średnio) oleju napędowego przy 2 tonowym samochodzie zdecydowanie umila chwile na stacji benzynowej, do tego pojemny bo 70 litrowy bak . gdyby było 30 litrów więcej można by dostawać darmowy obiad na Orlenie jak dla kierowcy Tira ha ha
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale , za trochę ponad 200tys otrzymujemy samochód bijący wyposażeniem fury powyżej 300tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne usterki są, właśnie po 5 latach nawaliła kamera cofania, koszt 290pln , no kieszeni nie urwało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 239KM 176kW
[l/100km]