Fantastyczne auto. Piekielny kop w niepozornym, na dodatek bardzo komfortowym nadwoziu. Superwygodna limuzyna z niesamowitymi osiagami, mozna gladko objechac dresow w merolach, bmw 750 itp (6.5s do setki, wg. G-Techa). Trzeba tylko pamietac, zeby pilnowac silnika - naprawa jest za...iscie kosztowna i czasochlonna, ale jak sie dba o niego i pilnuje terminow wymian plynow, to nic sie nie dzieje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik firmowany przez Ferrari. Cos trzeba dodawac?
4,0
Skrzynia biegów
Zdradza oznaki zuzycia - glosna praca. Poza tym - bardzo dobrze.
4,0
Układ jezdny
Niezly kompromis pomiedzy wygoda a sportowa zawiecha. Ale zeby poszalec, trzeba nieco usztywnic.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
4,0
Ergonomia
Trudno sie do czegos istotnego przyczepic.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu troche ciasno, poza tym ok.
4,0
Wyciszenie
Silnik slychac wyraznie, ale to jest akurat dla mnie zaleta :-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie 8l przy 90km/h, w miescie 11-12, jak sie ostro uzyje pedalu, to i 25 wciagnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto z tego rocznika to drogo kosztuje. Ale naprawde warto - wspaniala bryczka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 lata uzytkowania slownie NIC sie nie popsulo z takich detali
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik wymagal zainwestowania (zaniedbanie poprzedniego wlasciciela). Teraz ok.