Silnik
: niesamowity przy takiej mocy i odejściu stosunkowo nieduże zużycie gazu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: niestety tylne nadkola poddawają się w walce z rdzą
Zawieszenie
: troszkę za delikatne na polskie dzury!
Silnik
: zdarzają się drobne wycieki oleju zwłaszcza w wysokich temperaturach
5,0
Całokształt
Cholernie bezpieczny samochód miałem wypadek uderzyłem centralnie przodem w róg budynku z prędkości około 100km/h i wielki silnik przejął całą siłe uderzenia nic a nic mi się nie stało!!
Zaraz kupiłem drugą themę taką samą!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny słuszny silnik do tego samochodu laweta z drugą taką lancią i górki na niemieckiej a4 to pestka dla tego wozu
5,0
Skrzynia biegów
bezproblemowo tylko nie lubi szybkich redukcji na niższe biegi czasem się może odezwać!
4,0
Układ jezdny
dopuki jest wszystko oryginalne jest super naprawdę bardzo komfortowa praca nie warto zakładać zamienników tulei zawieszenia na polskich dziurach wytrzymują góra dwa lata
Komfort
5,0
Widoczność
lekko dymione szybki a i tak wszystko widać super
5,0
Ergonomia
jednym słowem limuzyna!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
to moja druga thema z klimatronikiem! wystarczy dbać o filterek i wszystko bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
alcantara i kupa miejsca dla całej rodzinki
5,0
Wyciszenie
bez zarzutu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czy na taki silnik 10 litrów gazu na 100km na trasie to dużo??? dla mnie rewelka no w cyklu miejskim kręci się to około 17 ale kto by się przejmował tym!
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny śmieszne jakośc nieporównywalna z niemieckimi badziewiami za wyjątkiem Mercedesa
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne wycieki na simeringach wału korbowego czasem głupieje czujnik poziomu oleju! wężyki od czujników podciśnienia lubieją pęknąć ze starości!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wypalenie się kopułki rozdzielacza zapłonu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 i.e. 147KM 108kW
[l/100km]