Układ hamulcowy
: Jak na taką masę staje dęba po naciśnięciu pedału hamulca.
5,0
Całokształt
Fajne autko, duże, przestronne wygodne, dobre materiały użyte choć niektórzy mówią że auto wygląda jak Żuk. Ale Ci jeżdzą jakimiś emerytwagenami czy też czerwonymi Toyotami Auris, i brakuje jeszcze tym malkontentom żeby założyć kapelusz za kierownicą;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość elastyczny lecz trochę za głośny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegowa - doskonała, dobrze dobrane przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Komfortowy nie za miękki ani za twardy. Choć na zakrętach nieco buja. Dobrze wybiera nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szybko się nagrzewa, w upalne dni bardzo wydajna klimatyzacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość dużo miejsca ale ocena na 4 to za to że nie można rozprostować nóg prowadząc ten autobus.
4,0
Wyciszenie
Dość dobre choć można było lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory niFc
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 JTD 110KM 81kW
[l/100km]