Samochód bardzo ładny, siedzenia niezbyt wygodne w porównaniu do innych samochodów w tej klasie. Ekonomiczny pod względem zużycia paliwa. Częste awarie i niedostępność zamienników, wysokie wymagania co do serwisu (większości usterek nie naprawi przeciętny machanik).
Wrażenia
4,0
Silnik
Dosyć głośny, słyszalny w kabinie, czasem przeszkadza. Dynamika OK, elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami szybko zaparowują szyby, trzeba wtedy włączyć max na okna i trochę odczekać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niewygodne siedzenia w porównaniu do innych samochodów w tej klasie.
2,0
Wyciszenie
Silnik powinien być mniej słyszalny w kabinie. Jak się robi samochód aspirujący do miana luksusowego to warto o tym pomyśleć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie schodzi do 5, w mieście gorzej, ale to wiadomo zalezy od stylu jazdy i tego ile się stoi w korkach.
2,0
Stosunek jakość/cena
Mimo niskich cen samochodów na rynku wtórnym, awaryjność tego samochodu podouje moją złą ocenę.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo psują się drobiazgi jak np. przyciski podnośnika szyb, przycisk otwierania bagażnika
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem samochód uzywany z przebiegiem 106 tys, po przejechaniu 50 tys: awaria przepływomierza, linek hamulca recznego, paska wieloklinowego, turbosprężarki, mimo regularnego serwisu i wykonywania wszystkich czynności w dobrym serwisie. Bardzo mała dostepność zamienników pogarsza ocenę całości. Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi - 1400 w autoryzowanym serwisie, 980 - u mechanika nieautoryzowanego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 115KM 85kW
[l/100km]