NA TLE INNYCH AUT W SWOJEJ KLASIE NIE MA SOBIE RÓWNYCH A RÓWNIEŻ KLASA WYŻSZA MOŻE SIĘ OD NIEJ WIELE NAUCZYĆ CHĆBY SAMO WNĘTRZE TEGO AUTA ZBIJA SWOIM PIĘKNEM NIE MÓWIĄC O SIEDZENIACH W ALKANTARZE CZY PODŚWIETLANYCH KLAMKACH POMIJAJĄC DROBNE ALE NIE DROGIE USTERKI AUTO KRÓLUJE W TYM SEGMENCIE TYLKO CENA JEST KOSMICZNA JA ZAKUPILEM AUTO W BELGI I TERAZ SZUKAM DLA SIEBIE LANCI THESIS BO MERCEDES TO SYF ZWLASZCZA JAK MUSIALEM WYBULIĆ3000ZL NA WTRYSKI BO PADLY PO200000KMNIE MÓWIĄC O ZAWIESZENIU A PODOBNO TO KRÓL WŚRÓD AUT TAK PISZĄ PISMAKI KTÓRZY DOSTAJĄ AUTO NA 10MINUT I WYDAJE SIĘ IM ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ POLECAM KAŻDEMU KTO LUBI SIĘ WYRÓŻNIAĆ Z TŁUMU
Wrażenia
5,0
Silnik
po200000 padła mi pompa wtryskowa ale to wina polskiej ropy a do 200000 wymieniłem tylko termostat ,silnik pracuje cicho i równomiernie nie klekocze jak w TDI czy wCDI wiem ponieważ handluje autami i mam porównanie
5,0
Skrzynia biegów
nigdy nie było problemu z manualną skrzynią jedyna wada to twarde sprzęgło ale idzie się przyzwyczaić (stawia opór przy wciskaniu nie chodzi jak w starych VW że noga sama wpadała w podłogę)
4,0
Układ jezdny
zawieszenie REWELACJA zwłaszcza na polskie drogi mercedes się chowa (wiem bo przesiadŁem się na E-klasę)niemcy nie umieją robić zawieszeń zawsze są TWARDE POWINNI SIĘ UCZYĆ OD WŁOCHÓW ale są i wady w lanci sŁabe gumy na stabilizatorach i konieczność wymiany całego stabilizatora (cena normalna450zl)i mały promień skrętu czasami przeszkadza w mieście PO18000 PADŁa POMPA DO WSPOMAGANIA KIROWNICY poza tym bije na głowe wszystkich w swojej klasie a w klasie wyższej tylko C5 daje jej rade
Komfort
4,0
Widoczność
przód jest ok ale miałem sedana i cofanie tym autem nie należy do przyjemności poza tym ok
5,0
Ergonomia
tu rewelka 4.2ropy na trasie to normalka,5.2 w mieście przy włączonej klimie i korkach to jak na autko które waży1300kg spoko przy 160-180km/hpali5.3 wiem bo często ją goniłem na autostradach po caŁej europie a do tego dochodzi coś czego brakuje innym autom PODCZAS JAZDY CIŚNIENIE W KABINIE JEST TAKIE ŻE AUTO W OGÓLE NIE MĘCZY ZROBIŁEM NIĄ ZA JEDNYM ZAMACHEM 3400KM I WYSIADłEM I NAPIŁEM SIĘ JESZCZE PIWA W ŻADNYM INNYM AUCIE NIE OSIĄGNĘŁEM TAKIEGO WYNIKU NAWET W MERCEDESIE JAZDA TYM AUTEM TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ I NIE NALEŻY TU SŁUCHAĆ REDAKTORKÓW Z MOTORYZACYJNYCH GAZET BO TE GAZETKI NALEŻĄ DO NIEMCÓW I U NICH ZAWSZE WYGRYWA GÓWNIANE A4 LUB TWARDY PASSAT LANCIA BIJE ICH NA GŁOWE SAM JEŻDŻIŁEM PRAWIE WSZYSTKIMI NIEMCAMI BO TO SIĘ U NAS SPRZEDAJE I MAM OLBRZYMIE PORÓWNANIE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
TU BÓL ZAWSZE PARÓJĄ SZYBY GDY PADA DESZCZ TAK PRZY 0- 5STOPNIACH C ALE KLIMATRONIK DZIAŁA SUPER DO 240000 NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO ANI ZAWIESIŁO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W SWOJEJ KLASIE BIJE WSZYSTKICH A GAMONIE Z GAZET PORÓWNUJĄ JĄ DO PASSATA CZY AUDI A6 NIE MÓWIĄC O TYM ŻE MERCEDES E-KLASA JEST O 1,5CM SZERSZY W ŚRODKU WIEM BO SAM MIERZYłEM OD DRZWI LEWYCH DO PRAWYCH NATOMIAST Z TYŁu jest mniej miejsca niż w passacie ale więcej niż wA4 CZY BMW3 I 5 TESTEM DLA LANCI BYł WYPAD DO SAN REMO NA RAJD SAMOCHODOWY W 4 OSOBY PRZEJECHALIŚMY CAŁą noc 1700km i po zaparkowaniu poszliśmy na odcinki specjalne byliśmy tam całY DZIEŃ A WIECZOREM JESZCZE POPILIŚMY GDYBYM JECHAł TWARDYM NIEMCEM TO JUŻ PO 1700KM MIAŁbym dość jechalem A4 DO LONDYNU W4 OSOBY I Z POWROTEM W 1 DZIEŃ TO BYł KOSZMAR TAK WIĘC KOMFORT JAZDY I MIEJSCA JEST DUŻO
5,0
Wyciszenie
SYSTEM NAGłOŚNIENIA BOSE SPRAWIł ŻE WLOSI MUSIELI WYCISZYĆ AUTO I W TESTACH WYGRYWA ZE WSZYSTKIMI W AUCIE NAPRAWDE JEST BARDZO CICHO A PO WłĄCZENIU MUZY TO JUŻ POEZJA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4.2 NA TRASIE STANDARD MIASTO5.3 Z KLIMĄ 160-180KM/H5.3 L ROPY CO DO CENY CZĘŚCI TO SĄ ONE TAŃSZE D NIEMCÓW CZY JAPOŃCZYKÓW PRZYKAD STABILIZATOR NOWY450ZL,FILTR POWIETRZA+OBUDOWA 178ZL,POMPA DO WSPOMAGANIA 600ZL POMPA WTRYSKOWA KUPONA NIE W SERWISIE NOWA1500ZL ZNAJDŻCIE MI TAŃSZE TE SAME CZĘŚCI DO INNYCH AUT
4,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ WYKONANIA SUPER CENA PORAŻA ZWŁASZCZA NOWEJ A I UŻYWANE LECĄ NA Łeb i szyję NIE JEST TO DOBRA INWESTYCJA FINANSOWA TRZEBA SIĘ LICZYĆ Z DUŻYM SPADKIEM WARTOŚCI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OPRÓCZ TEGO CO NAPISALEM NIC WIĘCEJ MI SIĘ NIE ZEPSUlO TYM BARDZIEJ JAKIŚ DROBIAZG W ŚRODKU AUTA A PRZEJECHALEM NIĄ240000KM
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIGDY MI NIE STANĘŁA NA DRODZE CO NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ O MERCEDESIE CZY A6 IA4 NIGDY TEŻ NIE BYLO PROBLEMÓW Z ODPALENIEM AUTA W TDI PRZY 240000 TRZEBA JUŻ ZMIENIAĆ TURBINĘ I WTRYSKI TO SAMO W CDI TAK WIĘC ZASLUŻONA 5
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]