Ogólnie samochód robi wrażenie - wystarczy przejechać się po mieście. Ma swoją klasę i styl. Estetyka włoska zawsze górwała. Wnętrze ma swoją klasę i smak. Nagłośnienie jest super Bose -no ale to niestety nie jest włoska produkcja - chociaż ostatnio miałem problemy z głośnikiem przód. W samochodzie tym brakuje jednak japońskiej technologii i niemieckiego wykonania. Pomimo, iż jest to samochód klasy średniej to utrzymanie go jest na poziomie klasy najwyższej. Jeżeli chodzi o spalenie to nie jest to ekonomiczny samochód. Ogólnie rzecz ujmując nie jest źle ale mogłoby być lepiej
Wrażenia
2,0
Silnik
Producent zaleca wymianę paska rozrządu po 120tyś. Niestety Pasek poszedł po 60tyś - a więc zawory prowadnice też do wymiany. Koszt naprawy 6800. Po 60 tyś. wyciek z pompy wody - też do wymiany. Wcześniej wycieki oleju. Podobno w serwisie stwierdzili, iż to silnik sportowy i to normalne, iż olej ubywa w ekspresowym tempie.
3,0
Skrzynia biegów
Problemy ze wstecznym biegiem, poza tym ok.
3,0
Układ jezdny
Stabilizatory do wymiany, stukał, piszczał. Zbieżność po 1,5 roku ponieważ zdarte całkowicie przednie opony. Koszt wymiany w serisie dwóch opon Pirelli jakieś 1100 zł .
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Tu trzeba pochwalić, oiękna ergonomiczna sylwetka.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie, parowanie - tak jest to problem szczególnie gdy na zewnątrz jest wilgotno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki samochód powinno być więcej miejsca na ttlnej kanapie. Wygoda kierowcy i pasażera prżod jest ok.
3,0
Wyciszenie
Zimny silnik po remoncie ok, ale przed - traktor. Przy 120 km - samochód zaczyna gwizdać i huczeć- wloty powietrza źle ustawione ponieważ służą tu jako gwizdki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l/100 km w mieście to jest standart, w trasie też nie najlepiej około 8,5 - 9l. Nbardziej ekonomiczna jazda to 60km/h na 3 biegu
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można było spodziewać się więcej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo często przepalają się żarówki postojowe przód - koszt to jakieś 20 zł sztuka. Elementy plastikowe w środku są nie trwałe, chromy przy kierunkowskazach przód - zaczynają odpadać, a wycieraczki tylko na zamówienie - nietypowe. No i jeszcze szyby elektryczne kilkakrotnie wymiana siłownika.