Inne
: Bardzo fajny samochód w środku. Na pewno odstaje na plus od całej szarej reszty. Bryła karoseri też ciekawa i niepospolita.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Bardzo nietrwałe zawieszenie i bardzo drogie
Układ elektryczny
: Zarówki palą się niemiłosiernie
3,0
Całokształt
no, cóż przebieg na 100% oryginał. . Nie oceniam tego samochodu za dobrze. Jak już napisałem jeżdżę ciągle zepsutym samochodem. A to żarówka, Ato wahacz, tulejka, wycieracki, szyby, silnik, lusterka,łacnik stab.,końc drązka kier, zamek bagażnika itd....
Ale bezsprzecznie samochód jest oryginalny i przyciąga uwagę.
Starałem się napisać w miarę obiektywną opinię. Zaznaczyłem kratkę żebym drugi raz nie kupił, ale nie jest to takie oczywiste. Zobaczę co będzie dalej. Samochód na pewno jest ORYGINALNY.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przejechałem ok. 60 tyś. Chyba najmocniejsza, jak narazie , strona samochody bardzo fajnie się tym jeździ, ale niestety musiałem zmienić egr i overbost plus coś tam jeszcze łacZnie ok. 900 zł plus robocizna :-))
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
2,0
Układ jezdny
BArdzo słabe zawieszenie. I do tego kurewsko drogie części zamienne. Ja władowałem na przejcchane ok 60 tyś km. ok 4 tysięcy . niektóre elementy wymieniałem kilka razy, mimo ,że staram wymieniać na dobre markowe zamienniki. Niestety wahacze tylne tylko w oryginale . Poprzeczne 400 zł/szt. A wzdłużne (tych jeszcze nie wymieniałem) UWAGA 1600 (tysiąc sześćset) zł sztuka zamienników brak. wymiana zaw. tyłu wychodzi 4 tyś plus robocizna. Ciągle się zużywają łączniki dr, stabilizatora. A najgorsze są tulejki gumowe na stabilizatorach . Te zaczynają stukać po 10 tyś( najgorsze dziadostwo jakie udało mi się kupi nabyłem na allegro Od firmy ITAL TECHNIK, mieli napisane , że są to oryginały , zaczeły pukać po pierwszym mrozie, nie polecam). Amortyzatory komplet to ok 1400 zł plus robocizna oczywiście.
Komfort
4,0
Widoczność
ok. Do tyłu mała szybka trochę ogranicza.
5,0
Ergonomia
wszystko, jak dla mnie , pod ręką. Niewygodne fotel kierowcy, mimo regulowanego wysklepienia pod lędźwiami. Na długich trasach do bani. Mały symboliczny bagażnik, jak na kombi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok, klimatronic super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę głównie sam więc mi odpowiada tym bardziej że mam raczej przeciętny wzrost.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie od tankowania do tankowania to ok. 5,8-6,3. Co ciekawe u niemców na autostradach przy prędkości ok. 150 km/h na dłuuugiej trasie niecałe 7 co uważam za dobry wynik. I w bajki pod tytułem 4,8 nie wierzę i wam nie sugeruję. Ceny napraw wyżej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogie ,drooogie naprawy i niestety do tego częste. Jeżeli cię stać na tysiące wydane na różne niespodziewane i spodziewane naprawy - kup.
Na pewno nie będzesz jeździł jakąś szarzyzną. Mnie stać ;-))
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkąd mam Lybre ciągle jeżdże zepsutym samochodem-a dbam o niego naprwdę dobrze.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No własciwie nigdy nie stanął w trasie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 115KM 85kW
[l/100km]