Silnik to największa zaleta tego auta, mam go już 10 lat i dalej zachwycam się brzmieniem 5ciu cylindrów.
4,0
Skrzynia biegów
troszeczke brakuje 6stego biegu,
4,0
Układ jezdny
auto jest bardzo miękko zawieszone, wytrzymałość zawieszenia oceniam bardzo wysoko, w tamtym roku po 9ciu latach użytkowania i przejechaniu 105 000 wymieniłem parę części w zawieszeniu, koszt ok 800 zł, wcześniej nic nie robiłem
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność oceniam jako dobrą
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, sterowanie radiem na kierownicy, komputer pokładowy bardzo czytelny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja działa wyśmienicie, ogrzewanie dość długo się \"rozkręca\" zimą po nocy zaczyna grzać po ok 7-8 min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w aucie jest bardzo wygodnie, podróżowanie w 4 osoby bardzo komfortowe jak na ta klasę, z przodu podgrzewane siedzenia ustawiane elektrycznie w każdym możliwym kierunku, z pamięcią dla 3 ustawień użytkowników
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bardzo dobre, przy wyższych obrotach słychać śliczny dźwięk silnika, nagłośnienie Boss 8 głośników + Bass rewelacyjne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali jak przeciętny silnik o pojemności 2 litrów, wymiana rozrządu przy 100 000 dość droga (około 1800 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nabyłem nowe, jak do tej pory wymieniłem tłumik końcowy (przepalił sie i przerdzewiał), plastyk który pękł w elektrycznym sterowaniu szyby przedniej, oraz wspomniane drobiazgi w zawieszeniu przednim
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V 154KM 113kW
[l/100km]