Silnik
: Jak na diesla wciska w fotel przy tej masie pojazdu.
5,0
Całokształt
Duży solidny ( ci co piszą, że chłam bo Włoch nie siedzieli nawet w Kappie) samochód z bdb wyposażeniem. To nie Fiat z lat 90 a jeden z flagowych samochodów koncernu. Na pewno nie dla przeciętnego Kowalskiego. Tam górują Skody i cały przegląd marek z Niemiec. Kappa wymaga dobrej jakości paliwa, regularnych przeglądów i umiejętności w jeżdżeniu turbo - dieslem. Reszta to sama przyjemność z jazdy. I ten pomruk silnika oraz szum turbiny pow. 2000....bezcenne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Myślę, że jest to doskonała jednostka napędowa.
Już przed 2000 zbiera się w obroty. Nie lubi złej jakości paliwa. Osobiście jeżdżę na diesel ultimate.
Spokojnie można wyprzedzać od w/w obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam problemów z biegami w zimie jak i w lato.
Ale olej do niej ATF.
4,0
Układ jezdny
Dobrze tłumi Polskie dziury. Podstawowe części zawieszenia w przystępnej cenie. Ogólnie jest wygodne.
Komfort
4,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenie. Nie mam problemów np. z parkowaniem
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, oprócz przycisku otwierania bagażnika. Działa tylko przy wyłączonym silniku i do tego jest w schowku....masakra. Dobrze że otwiera się go też z kluczyka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Najlepszą sprawą jest przycisk odparowywania szyb. Po 15 sec. szyby czyściutkie.
Full auto super sprawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu lepiej jak z przodu. Dodatkowe lampki do czytania dla pasażerów + nawiewy powietrza.
4,0
Wyciszenie
Z zewnątrz słychać, że to diesel ale w środku po ruszeniu jak w benzyniaku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie części eksploatacyjne.
Ceny przystępne. Samochód musi mieć sprawdzonego mechanika. ASO z daleka, ale nie zawsze. Nie raz jest tam taniej niż np. u pana Zdzisia.