Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Kappa Sedan

kula szpiegula, 12 lat temu
Silnik 3.0 24V 205KM 151kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lancia Kappa Sedan 3.0 24V 205KM 151kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Niby twarde, ale nie czuć tego na nierównościach, za to w zakrętach bardzo. Koszty serwisu też nie porażające (taniej niż w focusie)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Centralny zamek
Zawieszenie : Tylne sprężyny
4,0
Całokształt
Taka fura w takiej cenie, przy takich kosztach to rewelacja. Porównywalna może być chyba tylko omega - kolejne niedoceniane auto. Ale tutaj jest niepodważalna zaleta - absolutny brak rdzy. Jest rdza - nie kupuj, był walony z każdej strony. Wszyscy odradzali duże fury z dużymi silnikami. A ja marzenie spełniłem i chcę więcej !!! :) (już raczej nie lancia - thesis mi się nie podoba, a nowsze to już nie to).
Wrażenia
5,0
Silnik
Kapusta trochę waży, więc mogłoby być lepiej. Ogólnie to 3.5k wzwyż robi się fajnie :)
4,0
Skrzynia biegów
+ długa jedynka, 3. w sam raz na spokojne wyprzedzenie tira(przy zjeździe na prawy pas jest ok 120) - długa jedynka ;) - brak 6. biegu
5,0
Układ jezdny
Większych zastrzeżeń brak, jedyne co denerwuje to słabe sprężyny z tyłu (bez modyfikacji zawsze będzie klapnięta). Prowadzi się precyzyjnie, nie ma problemów z przechyłami i o dziwo nie jest za twardo. Akurat :)
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu ok, tył słabo, małe lusterka bez sfery
4,0
Ergonomia
Niektóre rzeczy chyba projektowali po pijaku (np ustawianie godziny), ale ogólnie wszystko intuicyjnie (przesiadka z francuza)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń. Może trochę mało precyzyjna klimatyzacja, no ale latka swoje ma i może któryś czujnik nie podpięty. Brak problemów z parowaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet przy maksymalnie odsuniętym fotelem z tyłu nie jest źle, a fotele to jeszcze stara szkoła (kupa wygodnej gąbki, a nie tak jak teraz 5cm na oparcie)
4,0
Wyciszenie
Uszczelki niestety swoje lata mają, więc ma prawo świszczeć. Ale nie jest tragicznie (130 jest znośnie).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tico to to nie jest więc pić musi :) W trasie rewelacja, w mieście znośnie. Podane wartości spalania to LPG w trasie
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest ok, większość pierdołek można zrobić samemu np. pękające zagłówki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko jeden raz zdechła na trasie (uwalony reduktor do LPG), dojechała na PB z \"kaszlem\" do domu. Po wymianie reduktora wszystko wróciło do normy.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 24V 205KM 151kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lancia Kappa Sedan 3.0 24V 205KM 151kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
16,9
l/100km
15,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Lancia Kappa Sedan