Gdy zobaczyłem ten samochód po raz pierwszy pomyślałem sobie że to niemożliwe aby taki 1,5 tonowy kolos rozpędzał się do setki tak szybko, ale to prawda setka pęka i to po 7 sekundach, w trasie z wyprzedzaniem - hmm - to nie chodzi o to że nie ma problemu, wręcz przeciwnie jest problem bo to piękne autko rwie się na każdym biegu tak że aż trudno się opanować - dla mnie +6.
5,0
Skrzynia biegów
To prawda że aby wcisnąć drugi bieg trzeba użyć całej dłoni bo czasem może zgrzytnąć jeśli będziesz chciał użyć do tego małego palca ale w końcu to jest samochód dla prawdziwych mężczyzn.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba pod każdym względem.
Komfort
4,0
Widoczność
Na skrzyżowaniach trzeba uważać bo słupek z przodu ogranicza widoczność i można się czasem zdziwić, po za tym w miarę dobrze.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dość i dla kawalera i dla gościa który już nie jest kawalerem tylko mężem i ojcem gromadki dzieci.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to najtańszy środek lokomocji no ale coś za coś i bynajmniej nie chodzi o jej apetyt na paliwo czy tez ceny części po prostu dla przeciętnego polaka benzyna jest po prosu droga i o to w tym wszystkim chodzi, przy spokojnej jeżdzie w mieście zadowoli się 10 litrami, ceny części również wypadają bardzo korzystnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Co tu wiele mówić - doskonle.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi się zdarzają jak w każdym aucie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 LE 146KM 107kW
[l/100km]