Zawieszenie
: w zakrętach prowadzi sie jak sportowy samochód, zero przechyłów
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby byc troszkę cichszy powyżej 130 km/h
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, dobrze zestopniowana
5,0
Układ jezdny
niby limuzyna, a prowadzi się w zakrętach równie dobrze jak chociażby celica, którą jeździłem wcześniej, za to komfort resorowania na naszych dziurawych drogach dużo większy
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja wystarcza w zupełności
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z przodu, z tyłu, a bagażnik wystarcza na wakacyjne wyprawy po europie bez dylematów co zostawić bo nie zmieści się w samochodzie
4,0
Wyciszenie
silnik mógłby być trochę cichszy po przekroczeniu 130 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez względu na sposób jazdy nigdy nie spaliła mniej niż 7 i więcej niż 8 litrów na 100, ceny części akceptowalne, sa to przecież te same części co fiat i alfa romeo
5,0
Stosunek jakość/cena
mam dużą, niezawodną, stosunkowo oszczędną limuzynę za 10.000 pln, chyba nie jest źle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 80.000 km nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 124KM 91kW
[l/100km]