Zawieszenie
: trochę drobnych rzeczy trzeba regularnie wymieniać
4,0
Całokształt
to dobre auto za rozsądne pieniądze. Komfort jazdy niesamowity, silnik elastyczny, dynamiczny i ekonomiczny - 5 cylindrów.
jak tylko jest kupiony w dobrym stanie potrafi dać dużo radości kierowcy i pasażerom (a może przede wszystkim pasażerom:)
auto jest obecnie do sprzedania:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8718823
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort resorowania dobry i chyba jak na nasze drogi wytrzymały, chociaż dość często wymieniam w miarę niedrogie elementy zawieszenia (tuleje wahaczy, drążek stabilizatora, itp.)
Uwaga, lancia kappa kombi ma w tylnym zawieszeniu novomat - nie ma zamienników - jeden amortyzator na tył kosztuje 1700 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
to że jest to samochód kombi, pozwala na w miarę dobre wyczucie tyłu auta, jak na tak duże auto.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie bardzo zimne auto i długo się nagrzewa. i słyszałem że to nie tylko kwestia wersji kombi. one po prostu tak mają.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez komentarza - poprostu jest super. Jak na kombi to bgażnik nie jest przesadnie wielki.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak znajdziesz tani warsztat (są w Polsce dobre nieautoryzowane warsztaty lancii), to da się w miarę tanio użytkować to auto.
koszt zakupu i paliwa też nie jest duży jak na tą klasę auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma już 10 lat więc nie można zbyt dużo wymagać. jednak w aucie tej klasy chciałoby się, żeby drobiazgi się nie pojawiały (wycieraczka tylna, nie odbija kierunkowskaz w lewo,itp.).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 JTD 136KM 100kW
[l/100km]