auto dobre dla ludzi ceniących niedrogą indywidualność, luksus na średnim poziomie, jedyny ala drewniany dodatek to plastikowa konsola środkowa, wyjątkiem są wersje coupe w których ala drewnianych wstawek jest więcej
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik o wysokiej kulturze pracy, dobrej elastyczniości i osiągach, dość paliwożerny
1,0
Skrzynia biegów
tandeta, nieprzystająca do "marki", po pewnej próbie zawracania o 180 stopni, pękł talerz w mechanizmie różnicowym, zrobił dziurę w obudowie i wbił się w sprzęgło. ręczna skrzynia o krótszych przełożeniach, zdecydowanie zbyt krótka, przy 230km/h (wg licznika) następuje odcięcie zapłonu z powodu zbyt wysokich obrotów silnika
3,0
Układ jezdny
komfort na wysokim poziomie, ale sportowych aspiracji auto nie wykazuje
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność bez zarzutu
4,0
Ergonomia
ergonomia również
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
póki działa, wszystko jest ok, gorzej w przypadku nieoczekiwanej awarii
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni zarówno dla pasażerów podróżujących na przednich i tylnych fotelach jest pod dostatkiem
4,0
Wyciszenie
bez zarzutu, choć renault safrane jest daleko z przodu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 17 dm3,nigdy nie udało mi się zejść poniżej 15 litrów beznyny ani gazu zarówno w mieście jak i na trasie
3,0
Stosunek jakość/cena
w rzadnym wypadku nie dziwi wysoka utrata wartości spowodowana usterkowością auta, niedoścignionym wzorem dla kappy jest chociażby renault safrane nie wspominając o bmw 7
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
porażka
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tandetność konstrukcji poraża, blacha jak papier, również na puklach i podłużnicach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 20V 175KM 129kW
[l/100km]