Silnik
: trzeba na start zrobić to co opisałem w usterkach i masz spokój na lata
4,0
Całokształt
Polecam autko .
nic lepszego nie kupisz w stosunku cena/jakość wielkość
w miare nowego.
chyba że wolisz np BMW 4 lata starsze z nalotem 300tyś min
Wrażenia
4,0
Silnik
Po przesiadce z 1.9 130 i 1.9 140/170 troszke mieszane odczucia. Silnik ma power to pewne, zrobiony mod na 200/420NM. Ale charakterystyka i kultura pracy niższa od 1.9. Akurat jezdziłem 1.9 motorami 10lat. Cichutki na postoju ale podczas jazdy taki troche twardy i metaliczny, lekko dudniący. No i turbo dziura jest ...wrażenie ze trzeba go kręcic.nawet po modzie jest to odczucie jeszcze. Ogólnie 4/5
4,0
Skrzynia biegów
za skrzynie dam 4/5 ponieważ troszke zbyt długie skoki lewarka i jest tak - 2 bieg, zmieniam na 3 by nie wyło...i 3 za niskie obroty.Jednym słowem by płynie jechał tzreba pociągnąć na 2 do wyższysz obrotów.Także zestopniowanie = średnio.A poza tym bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
tutaj bardzo dobrze, proste zawieszenie, naprawde fajnei tłumi nierówności nawet na 225/45/17.
5,0
Karoseria
także daje maxa.
Fajne to wszystko ,dość dobrze spasowane.
Komfort
5,0
Widoczność
tutaj także bardzo dobrze. czego nie widać to pomaga czujnik cofania.Siedzi się wysoko, dla mnie to minus ale za to wszystko widzisz.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.jedynie podłokietnik troszke krótki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj wszystko dobrze, jak na diesla bardzo szybko grzeje, miłę zaskoczenie w stosunku do 1.9.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelka, wsiądź i sprawdź a będziesz w szoku.
z tyłu to juź wogóle mega kanapa
4,0
Wyciszenie
tutaj jest ok.
Lekkie dudnienie motoru słyszalne.
Ale przy wolnej jeździe jest naprawdę bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma tragedii, mało pali oszczędny jest. śmiem twierdzić że mniej od 1.9:)
częśći - bez tragedii.
Mam też BMW - i wiem co mówie:)
5,0
Stosunek jakość/cena
fajny stosunek - w miare świeże auto za przyzwoitą kasę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co jakieś śmieszne rzeczy z pierdółek
urwane mocowanie bagnetu do silnika( taki uchwyt)
podnośnik szyb z tyłu - spalony
tylna roletka lubi się urwać i rozpaść.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik wymaga pewnych zabiegów po zakupie każdy o tym wie kupująć 2.0
-klapy wirowe OUT
-uszczelka smoka wymiana
-EGR lubi się zacinać - zaślepić
-DPF - polecam wywalić, u mnie się stopił i auto szarpało.
Po wykonaniu powyższego = masz spokój
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 165KM 121kW
[l/100km]