Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Delta III Hatchback

Paweł K., 4 lata temu
Silnik 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 196 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lancia Delta III Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : MOC jeszcze raz MOC !!
Karoseria : Ilość miejsca dla pasażerów jest NIESAMOWITA !!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : BRAK
5,0
Całokształt
Auto jest po prostu FENOMENALNE !! Super komfort podróży, wyposażenie, przyspieszenie na wyglądzie kończąc. Polecam każdemu komu nudzi się kolejne takie same Audi czy BMW. Te auto ma TO COŚ w sobie i jest WYJĄTKOWE pod każdym względem.
Wrażenia
5,0
Silnik
190 KM oraz 400 NM robi robotę. Przyspieszenie obłędne, elastyczność silnika wręcz niemożliwa, ponieważ mając 1200 obrotów, mamy do dyspozycji już 300 NM. Auto przyspiesza z każdego biegu oraz każdej prędkości.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajnie chodzą biegi, do tego 6 więc na autostradzie przy wyższych prędkościach jest cisza. Daję 4 gwiazdki ponieważ lewarek mógłby być trochę krótszy, np taki jak w Alfie Romeo Giulia.
5,0
Układ jezdny
KOMFORT przez duże K !! Samochód super sobie radzi z nierównościami na drogach.
5,0
Karoseria
Jak dla mnie jedno z najlepiej zaprojektowanych samochodów ostatnich lat !!
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu oraz na boki jest super, do tyłu ze względu na małą szybę oraz długość samochodu jest gorzej. Ale są czujniki parkowania i samochód łatwo wyczuć.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane i na swoim miejscu. Na pewno nie ma takiej ilości schowków jak np. w Skodzie, ale też auto zostało zaprojektowane tak aby cieszyło swoim wyglądem wewnątrz jak i na zewnątrz, co też robi fantastycznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upalne dni bardzo szybko chłodzi, w mroźne dni po kilku minutach nawet nie ma śladu po mrozie na szybach !! Plus za regulowaną wentylację dla pasażerów i możliwość schłodzenia napoju w schowku/podłokietniku !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tutaj dochodzimy do najlepszego parametru tego samochodu, mianowicie przestrzeni dla podróżujących z przodu oraz z tyłu jest OGROMNA ILOŚĆ !! Wręcz niespotykana w tym segmencie klasy samochodu. Do tego szklanych, paronamiczny dach, możliwość regulacji kąta oparcia na tylnych siedzeniach, podłokietnik z alcantary i możliwością wysunięcia uchwytów na napoje + schowek. Coś pięknego. Regulowany bagażnik z możliwością przesuwania tylnych siedzeń, przez co można zwiększyć ilość miejsca dla pasażerów lub powierzchnię bagażnika. WZÓR pod tym względem !!
5,0
Wyciszenie
Samochód jest bardzo dobrze wyciszony i po zamknięciu drzwi odcinamy się od świata zewnętrznego.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania dla silnika 1.9 BiTurbo są większe niż zwykłe 1.9 ponieważ dużo części występuje tylko w tym silniku i trzeba zamawiać poprzez ASO. Natomiast idzie uzyskać nawet 30 % rabatu na części zamienne, więc jest w porządku. Reszta podzespołów dzieli z bliźniaczym Fiat Bravo II, więc koszty utrzymania są na dobrym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek ceny do jakości jest na PLUS !!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że auto jest bardzo dobrze wykonane i wymienia się zazwyczaj elementy eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lancia Delta III Hatchback