Wersja Momo po prostu zachwyca designem i wykończeniem wnętrza nawet w porównaniu do zwykłej Delty, w trasie to czysta przyjemność z jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Wyprzedzanie to moment, brak turbo dziury. Turbin nawet nie słychać, jedyna "wada" jak każdego nowego klekota to DPF, który podnosi spalanie o około 0.2l, ale poza tym trzeba mocno patrzeć na spalanie chwilowe, żeby wiedzieć kiedy się wypala
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z lekkim oporem, ale bezproblemowo
Przy dużym mrozie trochę gorzej, aż olej się nie rozrusza
4,0
Układ jezdny
Hamulce żyleta, trzeba ostrożnie operować gazem do 3 biegu zwłaszcza na mokrej nawierzchni (potrafi zerwać przyczepność) na oponach 205
Komfort
5,0
Widoczność
Przód i lusterka boczne po prostu świetnie, tylnia szyba nie za duża ale wystarczająca
4,0
Ergonomia
Jedyne "wady" to nawigacja bez ekranu dotykowego i tempomat którym się kręci a nie naciska
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pomimo klimatronika czasem trzeba coś skorygować
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super wygodne auto dla 4 osób
3,0
Wyciszenie
Po mieście słychać silnik, ale na trasie np przy 140 km/h bardzo komfortowy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo, oleje i filtry. Jeżdżę spokojnie, wyprzedzam dynamicznie jak trzeba, średnie spalanie 5,5l, bez korków. Absolutny rekord- lato, trasa w dwa auta 300 km powoli do 100 km/h i spalanie 4,5l bez wypalania DPF
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie, ale jakość co najmniej zadowalająca
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie mogę jedynie powiedzieć, żeby uważać na lakier ale wszystkie auta mają teraz miękkie lakiery. Czasem coś skrzypnie w środku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych (dosłownie ŻADNYCH) napraw, wszystko fabryczne
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
[l/100km]