Ogólnie nie ocenie tego samochodu zbyt wysoko - jeździłem wieloma innymi w podobnej klasie z lat 2008-2009...praktycznie nic nie zachwyca. Jednak faktem jest, że ludzie z zaciekawieniem oglądali się za samochodem....tylko czy podziwiali, czy po prostu pierwszy raz widzieli takiego dziwoląga...ciężko powiedzieć.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Problemy z wchodzeniem biegów.
3,0
Układ jezdny
Dość sztywne zawieszenie jak na tą klase samochodu
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Trzeba się uczyć obsługi samochodu - słaba intuicyjność
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko ustawić klimatyzację. Nie działa tak jak należy - jak się ustawi jedną wartość temperatury, to samochód powinien dążyć do jej osiągnięcia i utrzymania - tutaj niestety jest tak jak ustawianie temperatury wody w instalacjach z piecykiem gazowym - kto korzystał, ten zrozumie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest sporo - jednak - do cholery - to już jest w sumie limuzyna, a wygoda na poziomie miernym!!! wykonanie OK skóra JEST...ale twarde siedzenia, źle wyprofilowane, jazda bywa uciążliwa.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie pali ok 7-8 litrów ropy - prawie dwa razy tyle co wg danych technicznych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Od marki, która stanowi pewną legendę, jeden z wyznaczników luksusu jak i statusu....wymagało by się zdecydowanie więcej. W tej cenie na prawdę można wybrać sobię coś o wiele bardziej eleganckiego i komfortowego....
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kierunkowskazy - porażka na całej lini.
Nie słychać ani nie widać czy jest włączony, nie zawsze odbijają po manewrze - często zdarzało się tak, że jechałem na lewym kierunku kilka kilometrów, albo na awaryjnych...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowano. Jednak prowadzenie - uciążliwe, często może gasnąć przy ruszaniu - samochód dla hobbystów i tych, co lubią z nim powalczyć.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]