Zawieszenie
: Moim zdaniem zużycie elementów zawieszenia nie odbiega od średniej innych aut.
5,0
Całokształt
W tej cenie nie było lepszego wyboru i na szczęście miałem rację. Widocznie dlatego to najdłużej użytkowane przeze mnie auto (ponad 5 lat), i nie widzę potrzeby się jej pozbywać. Komfort, wyposażenie (ma wszystko :) ), pakowność, dużo miejsca na tylnej kanapie, mocny i trwały silnik, tani serwis i części, i oryginalny, ładny wygląd. 95% części jest wspólna z fiatem bravo2 (trochę mniej z AR Giuliettą) więc nie ma problemu z ich dostępnością. Ekonomiczna bo średnio 9L/100 LPG to też powód zazdrości u znajomych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko co od silnika się wymaga.
4,0
Skrzynia biegów
Niemiecka M32 w której od początku mojego użytkowania szumi łożysko na jednym z biegów. Przez 80000km nic się nie zmieniło więc się nie martwię. przy 250000km wszystko działa.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
14 lat i zero rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy są mile zaskoczeni ile mają miejsca na nogi z tyłu. Bez ograniczenia komfortu dla przednich siedzeń i wciąż pakownym bagażniku. Przy maksymalnym przesunięciu tylnej kanapy do przodu, bagażnik nie ma równych w swojej klasie,
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9.0 L LPG na 100km w cyklu mieszanym to super tani wynik :) Tanie części i nie bierze oleju.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy wybór pod tym względem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zablokowało się gniazdo pasów bezpieczeństwa kierowcy - sam wymieniłem :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nie chce się psuć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
[l/100km]