Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów na pewno będzie do naprawy m32
4,0
Całokształt
Auto bardzo ładne dla mnie .Ale też ma wady do których trzeba się przyzwyczaić .pierwsza to szerokie słupki widoczność trzeba się pilnować drugie to fotele słabo trzymają na zakrętach boczne oparcia zawieszenie dość sztywne na nie równych drogach się robi nie przyjemnie skrzynia nie lubi szybkiej zmiany troszkę haczy skrzynia biegów słaba i 6 powinna być bardziej ekonomiczna na trasie
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnika rewelacyjny ciągnie od dołu szkoda że nie pali mniej
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia szału nie ma przy szybkiej zmianie biegów może haczyć choć jest 6 biegów na trasie powinno być troszkę ciszej i bardziej ekonomiczna.m32 jest pewne że będzie do naprawy.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dość sztywne na autostradzie jest ok ale na nasze drogi miastowe powinno być troszkę miększe było by super
5,0
Karoseria
Dużo miejsca spory bagażnik
Komfort
4,0
Widoczność
Średnia przydatne czujniki parkowania
3,0
Ergonomia
Niby wszystko pod ręką ale nie jest idealnie.brakuje schowków ,miejsca na większe napoje na większy telefon troszkę to irytujące .tylko portfel i 0,5 buteleczka się mieści troszkę mało
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze ciepło i zimno kiedy trzeba tylko jedne ale jak silniczek klimatyzacji klimatronika się zepsuje oj będzie bolało naprawa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca dużo ma miejsce pasazer tylna kanapa rozsuwane fajne rozwiązanie
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie do 110 jest ok powyżej robi się dość głośno powinno być lepsze .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystkie filtry od Fiat bravo pasują nie jest drogo część też spalania dość spore 8,5 coś za coś 150 k montować gaz i śmigać tanio
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem używane za miarę niską cenę w dobrym stanie za taką mini limuzynę jest ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki troszkę trzeszczą i się robi nie przyjemnie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu się robi nie przyjemnie skrzynia m32 prawie pewne że trzeba ją naprawić lub kupic auto po 2011 roku z inną skrzynią następny problem to silniczek klimatyzacji sterowania klap klimatronik padają potencjometr który łamie plastiki a dojście do nich to koszmar i mordęga ( wymiana potencjometra i plastiku i po sprawie) albo kupić manualną klimatyzację i po sprawie ,śruba filtra Turbo wymieniać co wymiana oleju lub usunąć i zapomnieć , zawieszenie proste i tanie w naprawie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
[l/100km]