Inne
: Przeprogramowanie komputera w serwisie usunęło wadliwe zamykanie szyb.
4,0
Całokształt
W swojej klasie przyzwoicie wyciszony, lepiej wyciszona klasa wyżej. Bez dużych usterek, 1 mała szybko naprawiona. Sprawny silnik z dobrym przeniesieniem napędu. Bardzo dużo miejsca tak z przodu jak i z tyłu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze reaguje na polecenia kierowcy. Dostosowuje się bez zarzutu do nastroju i sposobu jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów przez 90000 km, lubi delikatność i poddaje się jej.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu mogłaby być lepsza.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, bez fajerwerków i bez błędów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miło w środku tak przy -30\'C, jak i +35\'C.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, a z tyłu rewelacja - mierząc 190 cm i mając taką rodzinę zaczynam ocenę od ilości miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Ciszej miałem w Saabie 9-5, ale to inna klasa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów w granicach moich oczekiwań. Naprawa jedynej dotąd usterki - elektronika otwierania szyb w ramach gwarancji. Wakacyjna trasa do Włoch przez Niemcy - 5000 km (włoskie miasta i Autostrada 150 do 190 km/h w Niemczech) ze średnim zużyciem 8,1 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej dużej usterki przez pierwsze 90000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
[l/100km]