Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Delta III Hatchback Seria 1

kotybar, ponad rok temu
Silnik 1.6 Multijet 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 209 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lancia Delta III Hatchback Seria 1 1.6 Multijet 16V 120KM 88kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,36
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo oszczędny i dynamiczny. Dość cichy i mocny zarazem.
Karoseria : Nie rdzewieje i jest solidna
Inne : Fantastyczny design. Nie znalazłem innego samochodu z 2012 roku, który miałby świeżość designu w roku 2023.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Problem z przegubami wewnętrznymi-drgania przy 130 km/h
5,0
Całokształt
Lancia Delta to całkiem przyjemny samochód. Zawsze miałem japońskie auta, a ostatnio skusiłem się na Włoszkę. Wizualnie pojazd bardzo ponadczasowy. Jako 10 lenie auto nie odbiega od najnowszych trendów motoryzacyjnych i "nie trąci myszką". Jest to dobra opcja dla tych, którzy w niewielkim budżecie chcą nowoczesnego designu. Nie znalazłem innego samochodu z 2012 roku, który miałby świeżość designu w roku 2023.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.6 MJ 120 KM to dobry motor. Jest elastyczny i trwały. Popyt na paliwo ma niewielki, a usterkowość znikomą.
5,0
Skrzynia biegów
W modelu Delty po lifcie skrzynia jest już chyba unowocześniona i jak dla mnie wszystko jest jak należy. Bieg 6 bardzo dobrze spasowany.
4,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń. Nie jest nazbyt twardy i przesadnie miękki. Jest w sam raz
5,0
Karoseria
Karoseria jest dobra. Blachy grube, ocynkowane. Lakier trzyma się bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam 183 cm wzrostu i widzę wszystko jak należy
4,0
Ergonomia
Tu jest trochę uwag. W kabinie nie ma miejsca gdzie można położyć smartfona. Wszystkie zagłębienia są płytkie i małe. Telefon z każdego wypada. Tylko chwytak na telefon do kratki wentylacyjnej lub na szybę rozwiązuje problem. Inny problem jest miejscem na napoje. O ile kubek papierowy z kawą jakoś się trzyma o tyle puszka coli już wypada przy mocniejszym zrywie lub zahamowaniu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno grzanie jak i klima są ok. Klima szybko chłodzi, co jest zbawienne przy wsiadaniu w upały.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów z przodu i z tyłu. Wygodne fotele dla ludzi o normalnej budowie ciała. Osoby z nadwagą i szerokim zadem będą narzekać na komfort.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest na dobrym poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są z Bravo II i innych włoskich aut, więc jest OK. Dostępność dobra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nic lepszego się nie dostanie. W kwocie około 22 tys można kupić dobre marki ale zajechane na maksa lub do sporych napraw, a jakościowo zaledwie przeciętne. W Delcie czuć wyższą jakość plastików, i innych materiałów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często spotyka się problem z przegubami wewnętrznymi. Trzeba wymienić krzyżaki i jest OK. Czasem przycina się wodzik gruszki od turbo lub są ubytki w wężach wysokiego ciśnienia od turbo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak się dba to poważnych usterek można uniknąć. Ludzie posiadający Delty dbają bardziej o swoje samochody niż zwykli użytkownicy VW czy innych zwyczajnych aut.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Multijet 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lancia Delta III Hatchback Seria 1