Uwielbiam to autko - nie pozbędę się go za żadne skarby. Silniczek pięknie mruczy, jest baaaardzo dynamiczny. Na trasie nie trzeba redukować z piątki, by wyprzedzić. Na dodatek nie pali za dużo - na trasie poniżej 9 l gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi trochę długie.
5,0
Układ jezdny
Ten samochód po prostu płynie. Długie trasy to prawdziwa rozkosz. Nie czuć dziur - świetnie amortyzuje nierówności. Całkiem nieźle wchodzi w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest bardzo dobrze przeszklona. Wszystko dobrze widać z każdej strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Obsługa nawiewu i klimatyzacji jest intuicyjna. Poza tym świetnie się prezentuje ;).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem jest chłodno a zimą sauna - szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dedra ma naprawdę spory bagażnik. Jedyna wada, jak na samochód tej klasy, to miejsce na nogi dla pasażerów siedzących z tyłu. Ale tragedii nie ma. Za to kanapa jest kosmicznie wygodna.
5,0
Wyciszenie
Cichutko. Prawie nic nie słychać. Na trasie można się zapomnieć :).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na samochód z silnikiem 1.8 i mocą 131 KM to pali przyzwoicie. Miasto zimą - 12 l, latem - 11 l, trasa - poniżej 9 l. Ceny części nie są tragiczne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Poezja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie musiałem robić przy tym autku, poza wiadomymi rzeczami jak olej, klocki hamulcowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze dojechałem do celu i wróciłem do domu bez najmniejszych problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 16V 131KM 96kW
[l/100km]