Samochód godny polecenia, ale tylko zadbany egzemplarz, najlepiej wersja eksportowa lub jeszcze lepiej składana na zachodzie (można poznać po osprzęcie elektr. zachodnim), który naprawde potrafi zaskoczyć własciciela (i nie tylko ) in plus.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest naprawdę w porządku, w końcu jak mówi legenda porsche maczało w nim palce.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wrzuca sie praktycznie dwoma palcami, czasami problem z jedynką.
4,0
Układ jezdny
Sztywna (na czym troche cierpi komfort jazdy) , dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
W niektórych momentach przednie słupki troche zasłaniają
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ta piątka to za ogrzewanie, jeżeli termostat jest dobry silnik grzeje się migiem a wnętrze jeszcze szybciej :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest naprawdę duuużo, z tyłu troche gorzej.
4,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać, niestety sławne plastiki dają znać o sobie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części w przystepnych cenach (uwaga na rzemiosło, nie polecam)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami zdarzają się drobne sprawy, ale nie takie, które uniemożliwiały by jazdę, wynikające po prostu z eksploatacji, nie jest to samochód bezobsługowy - tylko lać i jechać, ale przy terminowych wymianach materiałów eksploatacyjnych i przeglądach wszystko jest ok. Jeżeli ktoś niczego nie wymienia trudno, żeby samochód cały czas był ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód zawiódł poważnie (nie mogłem zapalić) tylko raz - padła cewka, co jest podobno bardzo rzadkie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 64KM 47kW
[l/100km]