Silnik
: 300 tyś na gazie i jeszcze go nie remontowałem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: serwo , 3 razy wymieniałem
4,0
Całokształt
warto szukać częsci nie rosyjskich
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1300 i skrzynie 4 biegową poszła 178km i jeszcze by może dalej pociągła , 150 na zegarze normalna praca i oczywiście wir w baku. Do 120 to dobrze i ekonomicznie ciągnie
3,0
Skrzynia biegów
nigdy problemów , tylko nie wolno zalewać olejem przekładniowym ,w zime nie da sie wbić biegu - tylko silnikowy jak mówi producent
5,0
Układ jezdny
przez 21 lat wymieniłem koncówki dronżka , a łyżke od koparki woziłem
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
wycięcie w bagażniku za wysokie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja przy -20 jedzie sie w krótkim rękawku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok, i ludziom nie podoba się deska bo kanciasta , ale na niej można postawić termos i kanapki
3,0
Wyciszenie
hm, to auto jest do pracy nie na wycieczki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 6,5 , miasto od 8,5 do 10
5,0
Stosunek jakość/cena
najdrosza naprawa to 300 zł, i najważniejsze brak elektroniki -szybka naprawa to drut ,sznurek i młotek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze do domu dojedzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 64KM 47kW
[l/100km]