fajny samochodzik do pracy w terenie , sam nie wiem jakim cudem wywiózł mnie z różnych miejsc , po takich akcjach niżna tę NIVE pokochać
Wrażenia
4,0
Silnik
jest to disel 1,9 wyrób orginalny na europę zachodnią u nas nieosiągalna
4,0
Skrzynia biegów
kupiłem to auto mocno zdezelowane , po kapitalnym remoncie nie mogę narzekać , całkiem wygodnie przekłada się tą długą dźwignię , jedynie blokady międzymostowej mechanizmu różnicowego najlepiej nie używać bo ciężko ją wyłączyć /ten typ tak ma/
5,0
Układ jezdny
bardzo miękkie zawieszenie , całkiem przyjemnie sie jeździ
Komfort
5,0
Widoczność
fajnie patrzeć z góry na wszystko
4,0
Ergonomia
trochę to wszystko z minionej epoki , ale można się przyzwyczaić ,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje dobrze zwłaszcza w nogi , trochę głośny wentylator
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne fotele z przodu , tylną kanapę wywaliłem ze względu na charakter użytkowania
3,0
Wyciszenie
nie jest super cicho , ale po wygłuszeniu skrzyni matami bitumicznymi da się słuchać radia i to bez super głośników , NIVA nie ma rozłanczanych napędów , nawet słynne japończyki z włączonymi napędami nie są super ciche
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jestem lekarzem weterynarii w pracy terenowej pali mi 7,4 /100km a warunki są często dosyć extremalne
4,0
Stosunek jakość/cena
technicznie prymitywny , ale skuteczny , części tanie ,ale często wątpliwej jakości , polecam dostawcę z PŁOCKA który wystawia na allegro można dostać dosłownie wszystko
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę zainwestowałem w ten samochód , ale to raczej kwestia stanu w jakim go kupiłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
konstrukcja prosta jak budowa cepa , przy normalnym użytkowaniu /bez rajdów/ nie ma co się psuć
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 78KM 57kW
[l/100km]