Dałbym 3,5. Jest to auto, które można naprawić młotkiem. Tanie części, ale drogie paliwo. Doskonałe na teren (np. dla rolników lub Straży Ganicznej). Inne, tak zwane terenowe auta zachodnich, czy też japońskich firm, nie dorastają do pięt Nivie za tą cenę. Trochę kosztowna w mieście. w sumie dobrze się nia jeżdzi, a po tuningu (np. orurowanie z przodu i z tyłu) wzbudza respekt.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na tanią terenówkę może być
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
dobre przełorzenia terenowe
Komfort
4,0
Widoczność
widok z góry na innych jest budujacy
3,0
Ergonomia
Mogło by byc lepiej. Szybkościomierz jest źle usytuowany.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ocena 5. Niech ktoś sprubuje dorównać w ogrzewaniu w zimie. Rwewlacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera OK. Dla pasażerów z tyłu nieco gorzej, ale kto jeździ z tyłu terenówką.
2,0
Wyciszenie
brak wyciszenia, ale da się przezyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na stały napęd 4x4 nie jest źle. Na trasie spalam 7,8 l/100 km. w mieście trochę gorzej, ale gaz niweluje te mankamenty.
4,0
Stosunek jakość/cena
pod tym względem przewyższa inne auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Części tanie, serwis tani. Nie miałem wiekszych problemów.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza chorobami wieku dzieciecego nie ma o czym mówić. A wielkie wpadki zdażają się nawet największym i bardziej renomowanym roducentom.