Przeniesienie napędu
: W błocie po osie ciągnąłem załadowanego Transita bez problemu.
Dopóki nie powiesi się na podłodze idzie do przodu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza rdza nie do opanowania
3,0
Całokształt
Jeśli potrzebujesz auta w teren to jest to
Wrażenia
3,0
Silnik
Zbyt słaby na trasie, ale w teren ta moc wystarcza.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą dość cicho i precyzyjnie, niestety brak 5go biegu.
4,0
Układ jezdny
Dobrze jeśli chodzi o jazdę w terenie, na asfalt nie polecem- zbyt sztywny no ale to nie auto szosowe;)
Komfort
4,0
Widoczność
Lepiej niż w Aro 243, chociaż Nivą przejechałem kiedyś po zaparkowanym rowerze gdy cofałem (rower był pijany).
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiatraczek od nawiewu piszczy, trzeba rozebrać pół kokpitu, nasmarować ośkę i pół roku spokoju. Szyby parują, a zimą lepiej się ciepło ubrać. Na lato szeroko otwarte szyby i ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 186 wzr mieszczę się z przodu bez problemu, z tyłu nieco gorzej, ale za to tylna kanapa jest wyżej.
3,0
Wyciszenie
jedyna rada radio i mocne głośniki by to zagłuszyć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szału nie ma (patrz tabelka)
Średnie minimalne jest na asfalcie, a maksymalne w terenie podczas wiosennych roztopów/krótkie odcinki na asfalcie.
4,0
Stosunek jakość/cena
za tą kasę lepszego auta w teren nie znajdziesz, ale licz się z tym że to rusek
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gniazda tylnych lamp gniją, woda leci do środka, przerywacz kierunków, stacyjka, zamek tylnej klapy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik padł, wały napędowe (łożyska igiełkowe), alternator
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW
[l/100km]