Jeżeli uda się kupić auto w dobrym stanie (granicze jednak z cudem)
auto okaże się doskonałym wyborem. W trasie będzie troche głośno, koszty serwisu znikome, trzeba po prostu troche zadbać o auto a on odwdzięczy się niezawodnością. Proste
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaby w trase ale można wytrzymać
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja. Dzisiejsi konstruktorzy mogą ją brać za wzór.
3,0
Układ jezdny
Tył sztywny most mówi to samo za siebie
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze wszystko widać nie ma problemu z manewrowaniem.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie doskonałe wentylacja taka sobie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca nie brakuje
3,0
Wyciszenie
Jak na tamte lata ok w trasie najlepiej ok. 100 bo pow. robi sie głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1,5 uważam super miasto 9-10 (lato-zima) trasa 7-9(zależy od prędkości i obciążenia), naprawy super tanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
260tyś wymienione:rozrząd,przewody chamulcowe gumowe2x,tylny stalowy,korektor chamowania,jedne szczęki chamulcowe tylne!!, chłodnica. Ceny tych części śmieszne:rozrząd kpl.60zł, przewody po 10zł, szczęki 32zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej poważnej usterki nie był do czsu 260 tys małe koło razrządy rozsypało się łańcuch przeskoczył i uszkodził się zawór wydechowy 4 cylindra.Koszt naprawy zawór 11zł uszczelniacze 9 kpl. uszczelka pod głowice 16 zł docierabie zaworów 40 zł. Po takim przebiegu głowica była jednak w idealnym stanie gdyby nie ten łancuch pracowała by jeszcze długo. Auto jednak serwisowane jest według instrukcji wszystkie regulacje w terminie gł. zaworów często zapominana wymiana oleju co 9,5 tyś (ELF sporti 15w40)