Nieźle się jeździ. Kiedyś słyszałem ze łady są miekkie i niebezpieczne w jeździe. Jak do tej pory nie potwierdzam tego - po przejechaniu około 65 tys. km .
Wrażenia
4,0
Silnik
niezła praca, dużo lepsza jak poloneza, przeciętna elastyczność
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia 4-ka - pracuje bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
pracuje lekko (wspornik pośredni na łożyskach) czasem w miejscu z lekkim porem. W czasie jazdy po wertepach słychać lekkie stuki w zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki pod ręką.
Fotele lotnicze są mało ergonomiczne, mogły by lepiej trzymać ciało.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje jak piecyk
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Luźno z przodu, dużo miejsca na nogi, z tyłu nie ma co narzekać. Tyle miejsca co w tym samochodzie to zapewne trzeba szukać w innych ( droższych) markach w klasie wyższej.
4,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach to prawie nie słychać silnika. Przy 4 tys. obrotów jest znacznie głośniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio mi pali (miasto i poza miastem) około 10 litrów gazu płynnego.
Części stosunkowo niedrogie, a przynajmiej nie droższe od cen części aut zachodnich. Np. 2 amortyzatory tylne - 70 zł, sprężyny tył 2 szt. - około 70 zł. pompa wodna ok. 65 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Stosunkowo niska cena pojazdu (około 2 tys. zł), a samochód niemały i wygodny , niezły kufer.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotychczas bez napraw silnika, wymieniony mechanizm różnicowy tylnego mostu (łożyska zaczęły chuczeć), znarzają się drobne usterki, związane z układem hamulcowym.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 72KM 53kW
[l/100km]