Układ elektryczny
: uklad zaplonowy, brak pradu na odbiornikach
Karoseria
: Korodujace progi
3,0
Całokształt
Auto jak na model z tamtych lat da sie lubiec. Jak mowia gniotsa nie lamiotsa.Jest toporne ale i solidne i raczej niezawodne a jesli juz nawali wtedy latwo mozna go naprawic.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy taka sobie, ale chodzi i jest w miare ekonomiczny
3,0
Skrzynia biegów
Chodzi ale nie poraza latwoscia zmian biegow- jest toporna. Nie psuje sie
3,0
Układ jezdny
Troche smiesznie wchodzi w zakrety, auto przechyla sie wtedy mocno na boki. Brak wspomagania i zastosowana tu przekladnia kierownicza przekladnia kierownicza powoduja ze trzeba sily zeby autem manewrowac na postoju. Zawieszenie dosc trwale i dobre na nasze dziurawe drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez rewelacji ale tez i mankamentow.
2,0
Ergonomia
Na tle dzisiejszych konstrukcji wypada zle.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie moze byc choc sterowanie nawiewami i cieplem idzie z oporami i jest to duzy problem w tym samochodzie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez rewelacji ale dla 4 osob nie jest zle.
2,0
Wyciszenie
Tu nawet wyciszenie wiele nie pomoze gdyz mechanizmy dzilaja glosno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest nadzwyczaj niezawodne, nie psuje sie , czesci tanie, naprawy proste. Zuzycie paliwa raczej duze.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kultowe auto z ZSRR za male pieniadze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie zdarzaja sie najczesciej drobne usterki typu: brak pradu na zasniedzialej koncowce co skutkuje czasem brakiem swiatla czy kierunkowskazu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To auto w zasadzie sie nie psuje.Wyjatkiem sa slabe kable wysokiego napiecia czy kopulka, Czasami siadzie tez cewka i bedziemy mieli problem z odpaleniem ale musimy pamietac ze jest to samochod starej konstrucji i taka mierzyc go miara.Minusem auta sa slabe gnijace blachy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 64KM 47kW
[l/100km]