Szukaj

Ocena kierowcy - Kia XCeed PHEV

KioMio, ponad rok temu
Silnik 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Kia XCeed PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW 2020-2022 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie : Pomimo poruszania się po gładnich drogach, jednak coś zaczyna dawać się we znaki.
5,0
Całokształt
Samochód idealny. Kompromis dla osób zwracających uwagę na ekologię, ale również podróżujących poza miasto. Na pewno jest alternatywą na czasy wschodzącej ery elektromobilności. Jest odpowiedzią na brak stacji ładowania i oszczędność. Niedługo się ładuje, bo tylko ok. 4 godziny, jest bardzo wygodny i bezpieczny. Czujnniki działają jak należy, uniknąłem kolicji dwa razy dzięki automatycznemu hamowaniu. Kamera cofania dobrej jakości jak na ten segment. Ogólne wrażenia jak dla mnie celujące. Jeśli ktoś oczekuje warunków pałacowych, to niech idzie do marek premium. Samochód prezentuje i tak wysoki poziom jak na tę klasę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dobrym rozwiazaniem na czas wdrażania downsizingu, ale zachowaniem dynamiki bez maksymalnej eksploatacji. Wiadomo, że nie ma co oczekiwać jakości działania w porównaniu do marek premium, ale działa naprawdę dobrze i cicho.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynna i jest dynamiczna przy przyśpieszaniu.
5,0
Układ jezdny
Nie ma zastrzeżeń. Pracuje na drodze bardzo dobrze i trzyma się jezdni bez poczucia ryzyka.
4,0
Karoseria
Dość krucha, bo od lekkiego uderzenia klapą bagaznika w zbyt niski sufit garażu odpadł malutki fragment lakieru. Należy zachować szczególną ostrożność.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo komfortowa i bez względu na położenie fotela, widać maskę auta, co pozwala na bezpieczne manewry pomimo posiadanych dodatkowo czujników.
5,0
Ergonomia
Wygoda jest niesamowita i niejeden kwadratowy VW, czy temu pochodne, które są znacznie droższe, mogą pozazdrości. Ciosane kołkiem marki są już przestarzałe, a ten samochód jest ponadczasowy pod kazdym względem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonale działa automatyczna klimatyzacja. Ta kwestia nie wymaga żadnych komentarzy. Jesli ktoś dba, to nie będzie miał problemów. Nalezy pilnować systematycznego nabijania klimy, jeśli coś gorzej działa i wymieniać filtry na bieżąco.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na hybrydę, to posiada sporo miejsca, a wydaje się być niepozorny.
4,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobre, choć wiadomo, że można byłoby lepiej. Toyota itd., nie umywa się do tego auta, ponieważ tam wyciszenie nie istnieje. Słychać trochę pojazdy mijane z przeciwka, ale to nie marka premium i jest wciąż cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taniej w ASO, niż u prywaciarza, więc to wiele wyjaśnia...
5,0
Stosunek jakość/cena
Warty swej ceny i oferuje wiele. Posiadam go parę lat i co chwilę coś w nim odkrywam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza przeglądami, które są wymagane, aby gwarancji nie stracić, to trzyma się bardzo dobrze i nie wymaga żadnych napraw. Nic do tej pory nie robiłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia XCeed PHEV