Po przekroczeniu 1000 km najpewniej odblokowano ograniczenia. Wzrosła dynamika, ale przede wszystkim na 2 biegu samochód przestał szarpać.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Zwrotny. Dobre zachowanie na łukach. Asystent pasa ruchu wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki kamerze cofania z aktywnymi liniami parkowanie jest proste i pryjemne.
5,0
Ergonomia
Wygodne fotele. Nawet dłuższa podróż nie powoduje zmęczenia i bulu pleców.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szczególnie interesujący jest system rozszerzania zakresu nadmuchu poprzez włączenie przyciskiem kolejnych stref.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Rewelacja.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W początkowym okresie analizowałem szczegółowo zużycie paliwa. Jeśli przyspieszamy dość dynamicznie, ale nie do dechy, a potem raczej dajemy się toczyć to mimo mieszanej jazdy miasto, korek, podmiejska trasa na odcinku 10-20 km zużycie paliwa waha się między 4,8-5,3.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mały przebieg nie daje obiektywnej oceny. Poprzedni samochód tej marki zasługuje na 5 gwiazdek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mały przebieg nie daje obiektywnej oceny. Poprzedni samochód tej marki zasługuje na 5 gwiazdek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW
[l/100km]