Ciekawa alternatywa dla osób, które cenią wygodną jazdę, ale SUV-y są dla nich za duże a zwykłym kompaktem czy autem typu passat czy insignia. Fajnie się parkuje w ciasnych miejscach, zwinny i zwrotny, do tego całkiem niezła przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, nawet niezły bagażnik. Do tego niezły silnik i skrzynia. Przy moich przebiegach drugi raz chyba zdecydowałbym się na diesla. Wyposażenie w tej cenie jest obłędne, choć do pełni szczęścia przydałoby się jeszcze parę gadżetów w stylu wentylowane siedzenia czy head-up.
Wrażenia
5,0
Silnik
fajny dynamiczny, póki co niezawodny, troche wyje przy max obrotach
5,0
Skrzynia biegów
szybko reaguje na pedał gazu, troche szarpie na 1 biegu, super jest tryb sport, dynamiczna jazda i szybkie przyspieszanie pozwala zaoszczędzić paliwo
5,0
Układ jezdny
zaskakująco fajnie się prowadzi
5,0
Karoseria
zwarta konstrukcja idealny do miast i na trasy
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie między 6,5-7 w trybie mieszanym, trasa do 110km około 7, autostrady 8-9
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z martwym polem i czujnikiem w trakcie sprawdzania. Troche trzeszczy centralna konsola
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW
[l/100km]