Po ponad roku użytkowania i przejechanych niespełna 13 tys km oceniam samochód bardzo pozytywnie
Wrażenia
5,0
Silnik
204KM z turbo robią robotę, nie ma najmniejszego problemu z przyspieszeniem w wyżsych zakresach prędkości
3,0
Skrzynia biegów
Tryb normal zmienia w mojej ocenia biegi na zbyt niskich obrotach, za to sport zrzuca bieg bardzo szybko utrzymujac obroty wysoko nawet gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany
5,0
Układ jezdny
Nawet większe nierownosci nie są zbyt mocno odczuwalne
5,0
Karoseria
Po pierwszym roku jest nienagannie, ale założyłem folię PPF, więc nie do końca obiektywnie mogę ocenić
Komfort
5,0
Widoczność
Tylna szyba jest mała, ale kamera cofanania i czujniki martwego pola sprawiaja że w każdym momencie jazdy wiadomo co dzieje się do okoła samochodu
5,0
Ergonomia
Wszystkie systemy są dobrze rozmieszczone, nie ma najmniejszego problemu z poprawną pozycją i dosięganiem przełaczników
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
AC ok, grzanie też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 180 cm i miejsca jest na tyle dużo, że dorosłe osoby za moim fotelem (kierowcy) rożnież mogą swobodnie siedzieć
montaż bazy z fotelikiem dziecięcym wymaga przesunięcia fotela pasażera do samego końca do przodu
3,0
Wyciszenie
Nie ma co ukrywać, mogłoby być ciszej, zwłaszcza powyzej 130 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do tej pory nie miałem żadnej naprawy gwarancyjnej ani niegwarancyjnej
5,0
Stosunek jakość/cena
To strzał w 10! cieszę się że udało mi się kupic Kię kiedy jeszcze były silniki 1.6 T-GDi. Nowy Business Line z panoramicznym dachem i AEB + lakier metalizowany + zabezpieczenie antykradzieżowe (montowane w salonie) kosztował mnie równo 150 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 204KM 150kW
[l/100km]