Szukaj

Ocena kierowcy - Kia XCeed Crossover Facelifting

Bartosz, 10 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDi 160KM 118kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Kia XCeed Crossover Facelifting 1.5 T-GDi 160KM 118kW 2022-2024 - Oceń swoje auto
3,14
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
W 2022 roku ten samochód miał bardzo dobry stosunek ceny do jakości promocja . Niestety nie wzięło się to z niczego. Fatalne wyciszenie, podstawowe "systemy" jak czujnik deszczu i światła potrafią działać bez sensu i jak chcą. Samochód jest dobrze wykonany w środku, ale dziś mając wybór, dopłaciłbym do konkurencji z podobnym wyposażeniem. KIA musi jeszcze trochę rzeczy poprawić, szczególnie wyciszenie. Silnik oceniam dobrze, potrafi odwdzięczyć się rozsądnym spalaniem. Skrzynia DCT, tak chwalona w testach, moim zdaniem nie jest kiepska, . XCeed to taki koreański Golf w gorszym wydaniu, ale jeszcze nie do końca dopracowany.. Jednak Kii jeszcze troszkę brakuje do europejskiej konkurencji. Być może kolejna generacja będzie mogła już naprawdę konkurować nie tylko wyglądem i wyposażeniem, ale także działaniem systemów i przede wszystkim wyciszeniem. To jest główna wada, jaką będę zawsze wskazywał w tym samochodzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
oznaki korozji
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oj drogo nawet poza ASO
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDi 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia XCeed Crossover Facelifting