Auto prezentuje się nowocześnie. Ładna, ale nie przebajerowana stylistyka.
Wrażenia
5,0
Silnik
W połączeniu z automatem jeździ się genialnie. Nie szarpie, jest dynamiczny, wyprzedzanie nie sprawia najmniejszych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje bez zarzutów. Zmiana biegów przebiega płynnie i szybko.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się pewnie, dobrze reaguje na ruchy kierownica. Nie można nic zarzucić.
5,0
Karoseria
Jak narazie jest niski przebieg, wiec ciezko stwierdzić jak będzie z czasem, ale spasowanie elementów jest bardzo dobre, użyte materiały również.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki jest bardzo dobra, do tylu jest troszkę gorzej ze względu na niewielka tylna szybę i podwyższona budowę auta, kamera cofania niweluje jednak widoczność przez tylna szybę.
5,0
Ergonomia
Na szczęście Kia zachowała spora ilość przycisków fizycznych. Obsługa jest intuicyjna i łatwa, nie trzeba kończyć siedmiu fakultetów, żeby moc sprawnie i szybko obsłużyć auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy i rozmiarów miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów jest zadziwiająco dużo. Niektóre auta klasy średniej lub wyższej maja mniej miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jak na auto kompaktowe całkiem przyzwoite wyciszenie, nie można nic zarzucić. Nawet przy wyższych prędkościach można swobodnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gwarancja 7 lat mówi sama za siebie. Tankujesz i jeździsz
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć. Wystarczy powiedzieć, ze mniej więcej tyle samo trzeba zapłacić za Fiata 500, czyli auto nadające się tylko i wyłącznie do miasta i dla kobiet.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie bez zarzutów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDi 160KM 118kW
[l/100km]