Ogólnie po samochodzie nie ma się co wiele spodziewać ale dałem za niego 79 tys. zł i to jest dużo jak za tak skrzypiące plastiki i pukające pasy z tylne (jakiś głupi pomysł z wtykaniem pasów w plastik i tłumacz każdemu z tyłu że ma tak zrobić- koszmar), kolejny problem to zamki (wymieniasz prawy to na drugi dzień nie działa lewy, kolejny tylni i tak w kółko padają silniczki w zamkach co nigdzie nie można ich dostać i trzeba kupować cały zamek, następna irytacja to brzęczenie na niskich obrotach, silnik wysokoobrotowy mało elastyczny bez dwumasy (brzęczenie miedzy 1500 a 1800 obrotów) iluś mechaników załamuje ręce kolejno serwis KIA twierdzi że to sprzęgło, wymienia i dalej to samo - brak rozwiązania. Pominąłem to że bak jest emaliowany i schodzi z niego farba i zapycha układ paliwowy. Jednym zdaniem, najgorszy samochód jaki znam. Ostatnia Kia w życiu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma kopa, tu nie można się przyczepić.
1,0
Skrzynia biegów
Machać trzeba biegami nom stop.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny jak na takie auto.
1,0
Karoseria
Przy uszczelkach pojawia się rdza.
Komfort
2,0
Widoczność
Przez słupki nie raz w kogoś prawie walnąłem.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo i wygodnie jak w kuchni.
2,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km/h głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wielkie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek mnóstwo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 128KM 94kW
[l/100km]