Karoseria
: Przestrzeń, przestrzeń i jeszcze raz przestrzeń. Dobry komfort podróżowania.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
No cóż...Kultura pracy całkiem niezła. Kabina nieżle wyciszona. Ale, przez \"grzebanie\" KIA w opogramowaniu tego niezłego i znanego już z Ceed\'a silnika - zbyt mała dynamika. Ponoć padały turbiny i zmieniono charakterystykę jednostki. Gdyby nie to, byłoby \"dobrze\". A tak wyszedł mół. Gdzie te konie nie wiem.
4,0
Skrzynia biegów
Tu naprawdę przyzwoicie, krótkie skoki lewarka, nie haczy. 1-ka i 2-ka mogłyby być minimalnie dłuższe.
4,0
Układ jezdny
Ktoś napisał \"Każda dziura...w głowie szura\". Z tym niestety się nie zgodzę. Chyba, że autor tego sformułowania wczesniej BMW jeździł. Mam również Ceed\'a i znacznie poprawiono tu wytłumienie kabiny i wybieranie nierówności. Również szumy z asfaltu w kabinie dużo mniejsze. Miękkie, wygodne fotele. Nie można narzekać.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki faktycznie lekka masakra, ale ogólnie nie jest żle.
4,0
Ergonomia
Nie mam niedosytu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez wiekszych zastrzeżeń ale spotykałem lepsze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tym właśnie to auto bije konkurencję na głowę. Mega bagażnik w kabinie jak w minivanie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż filtr DPF robi swoje i po prostu celem dopalania często wzbogaca mieszankę. Na trasie poniżej 5,8 litra (przy 90 km/h) nie zejdziesz. W mieście 7,5 litra. Poniżej oczekiwań.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 128KM 94kW
[l/100km]