Karoseria
: Przestrzeń ,łatwość i wygoda prowadzenia
4,0
Całokształt
Ostatni już chyba na rynku pojazd o tych walorach: niewielkie, ale pojemne nadwozie i sprawdzona solidna technika bez fajerwerków i inżynierskich fanaberii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosty konstrukcyjnie, bez nowomodnych rozwiązań,a przez to potencjalnie trwały i niezawodny. Osiągi wystarczające.
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag, gdy tylko przyzwyczaję się do sześciu biegów
4,0
Układ jezdny
Z konieczności zawieszenie niezbyt komfortowe, ale prowadzenie pewne.
5,0
Karoseria
funkcjonalny system przesuwania i pochylania tylnych siedzeń, spory bagażnik z praktycznym pojemnikiem pod podłogą. Niewygodnie niska krawędź przedniego zderzaka (krawężniki!)
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki świetnie, do tyłu gorzej, dobrze że jest kamera
4,0
Ergonomia
Cieszą konwencjonalne pokrętła i przełączniki, są jednak za małe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi skutecznie i w miarę cicho jeśli sprawy nie zostawia się automatowi (wtedy nadmiernie hałasuje). Doświadczeń zimowych na razie brak, ale nawiewy na nogi pasażerów z tyłu (w tej klasie nieczęste) pozwalają mieć nadzieję na skuteczne ogrzewanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedziska duże i wygodne,wysoka pozycja za kółkiem, z tyłu również nieźle (płaska podłoga)
4,0
Wyciszenie
Z konieczności takie sobie, a dodatkowo liczne świerszcze (w nowym, a co będzie później...)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Siedmioletnia gwarancja wymusza korzystanie z ASO (tradycyjnie drogie i nieszczególnej jakości)
5,0
Stosunek jakość/cena
Pelne,a nawet nadmierne wyposażenie przy dość konkurencyjnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
komputer pokładowy zawyża spalanie o 2 litry
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1,6 DOHC CVVT 125KM 91kW
[l/100km]