Mam Stonika od kwietnia 2018r. Auto mi sie podoba, idealne nie jest (ale, czy jest takie?). Mnie zadawala. 100KM na ponad tonę masy, wystarczająco. Demonem szybkości nie jest, ale i 180 km/h jedzie, a już na pewno zawalidrogą nie jest. Jeździłem nim już w terenach górzystych (Zawoja, Rabka, Nowy Targ) i dawał radę. Bardzo dobrze trzyma się drogi, przy szybszej jeździe nie czuje się oporów powietrza. Wewnątrz wszystko rozplanowane wzorowo, obsługuje się intuicyjnie. Miejsca w środku i bagażniku wystarczająco.
Wrażenia
5,0
Silnik
Działa bardzo dobrze, pracuje cicho, nie zauważam działającego systemu start/stop.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie, skoki krótkie
5,0
Układ jezdny
Działa precyzyjnie
4,0
Karoseria
No coments, za krótka jazda
Komfort
5,0
Widoczność
Nawet do tyłu dobra. Słupki środkowe i tylne nie przesłaniają za dużo
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu i na kierownicy, fajny podłokietnik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna ok, szybko zchładza wnętrze. Ogrzewania nie oróbałem jeszcze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie van, na moje 184 cm wzrostu i z przodu i z tyłu ok
5,0
Wyciszenie
Wzorowe, przy szybkiej jeździe mozna wewnątrz spokojnie rozmawiać, czy z pasażerem, czy przez zestaw głośnomówiący
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Na 66 tys. wersja L + pakiet STYL, czy konkurencja daje więcej albo to samo???, nie znalazłem
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A tu się na Stonika poskarżę, upierdliwością. Przy duzych upałach, gdy postoi na słońcu zaczyna głupieć, a to centralny zamek, wyświetlacz LCD, kamera cofania nie działa przez chwilę. Choroba wieku dziecięcego???
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIe było i oby nie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDI 120KM 88kW
[l/100km]