Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Stinger Liftback

Michał, 3 lata temu
Silnik 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Kia Stinger Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
3,14
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie poniżej 10 litrów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Strasznie huczy w środku, aż uszy zatyka
2,0
Całokształt
Samochód ładny, mój jest w już nie produkowanym kolorze żółtym, także nie da się nie żauważyć. Ale pod wóch latach użytkowania ciągle nie rozumiem czamu wszyscy tak bardzo zachwyacają się tym samochodem.
Wrażenia
3,0
Silnik
3.3 litra turbo, jeszcze bez żadnych filtrów cząstek stałych itp. Niby wszytko wporzadku ale nie jestem pewien czy ona ma te deklarowane 370 km. Z Golfem R czy Mercedesem CLS500 ma duże peroblemy na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia daje radę ale ja zawsze byłem fanem manualnej, jakoś łopatki nie dają tyle przyjemności co klasyczny manual.
3,0
Układ jezdny
Mam wersję z napędem na 4 koła, samochód jest przyklejony do drogi tylko ze po przejechaniu 50 tkm szykuję się do wymiany 3 zestawu opon. Jeżdzę głownie po trasie bez szaleństw, czy palenia gumy. Krawędzie przednich opon giną w oczach, cisnienie sprawdzam codziennie, geomtria wporzadku, sprawdzana przy każdej wymiania opon. Servis rozkłada ręce i mówi ze ten typ tak ma. Przy cenie opon sportowych w rozmiarze 19 robi się nieciekawie.
2,0
Karoseria
Po pół roku wkoncu zdecydowałem się okleić cały przód bo nie mogłem się przygladac jak po każdej trasie wiecej i wiecej odprysków. Zółty kolor po 2 latach ciagle wyglada rewelacyjnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu nie istnieje, ale ma kamery i można się przyzwyczaic.
5,0
Ergonomia
Wszytko wporzadku, nawigacja dla mnie to porażka dlatego używam telefonu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
1,0
Wyciszenie
Silnika wogóle nie słychać, a powinno, za to słychać wszytko inne dookoła, szyberdach, uszczelki drzwi, tylną klapę, Ale najgorsze są nie wiadomo skąd się wydobywające niskie tony, dudnienie, huczenie, nba początku myslałem ze to nie wyważone koła ale ma juź 3 zesataw i zawsze to samo. Jak tylko ruszam odrazu uszy mi zatyka jakby tworzyło się w kabinie jakieś podcisinienie. Ciszej jest chyba w kabinie mojej zony Pajero.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dojeżdzam codziennie do pracy 70 km w jedną stronę, 85 procent to autostrada 140 km/h, srednie spalanie to 9.3 litra. Dla mnie jest wporząku.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę jestem rozczarowany. Mój poprzedni samochód Toyota Camry przejachała ponad 300 km i pomimo że nie miała takich osiągnięć była lepszym samochodem.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
50 tys. km kończę trzeci zestaw opon, przednie tarcze na gwarancji wymieniane chyba ze 3 razy i ciagle wibrują, szyberdach trzeszczy, drzwi skrzypią, klimatyzacja cicho popiskuje, ciągle coś.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 T-GDi 370KM 272kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Stinger

Liczba wpisów: 4

Kia Stinger – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Stinger Liftback