Pstryczek w nos dla Audi, BMW i Mercedesa. Prowadzenie i wyposażenie na poziomie premium. Multimedia wyraźnie gorzsze, ale tu właśnie możemy zaoszczędzić 150 tys. PLN do aut niemieckich o porównywalnych parametrach
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Chyba najtańsze v6 na rynku. Kultura pracy i moment obrotowy. Jedzie 140 kmh przy obrotach 2000 (benzyna!)
4,0
Skrzynia biegów
Bdb-. Reakcja na kick down może być szybsza tak samo ze zrzuceniem kilku biegów na raz
5,0
Układ jezdny
I komfortowy i twardy. Trzyma tor jazdy jak sportówka i nie męczy. W tej cenie mistrzostwo świata
5,0
Karoseria
Piękny
Komfort
4,0
Widoczność
Super wygląd = małe szyby, ale jest kamera 360, która pomaga w manewrach
5,0
Ergonomia
Dość intuicyjnie wszystko można ogarnąć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyułu mało miejsca na stopy. Mało miejsca nad głową dla wysokich, ale to dla mnie nie problem.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, ale bmw czy audi są cichsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 12-13 l. Przy tej mocy można znieść :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 T-GDi 370KM 272kW
[l/100km]