Robię długie trasy (ok 400 km) dojeżdżając do pracy . Przy 50 tys padły katalizatory. Auto stoi już 2 miesiące w serwisie , może za miesiąc dolecą (według serwisu od 6 tygodni są już w samolocie). Z drobnych usterek: po rozruchu zimnego silnika - przy ok. 0 stopni C, coś stuka w silniku, oraz irytujący szum powietrza w uszczelkach drzwi
Fatalna obsługa klienta na infolinii: infolinia@kia.com.pl. Pani P. ma klientów za idiotów - prośba o przejęcie korespondencji przez przełożonego - zignorowana . To moja pierwsza KIA. Pierwotnie zafascynowany autem planowałem kupić następnego Stingera GT. Po tej historii - KIA Motors Poland - dziękujemy.
Wrażenia
1,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Przy kick down - długo myśli
3,0
Układ jezdny
Niby ma AWD, ale wjeżdżając z parkingu w Austrii, prawie skasowałem sąsiednie auto. Kręciły się tylko tylne koła - zsuwając auto na bok
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 T-GDi 366KM 269kW
[l/100km]